SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BOYABAT 75. YIL DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz Hakkında
Vizyonumuz
Misyonumuz
Yönetim
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Sağlık ve Bakım Hizmetleri Müdürü
Başhekim Yardımcısı
Kalite Yönetim Birimi
Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları
Kalite Yönetim Birimi Çalışanları
Kalite Yönetim Birimi Organizasyon Şeması
Sağlıkta Kalite Geliştirilmesi ve değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı Web Sitesi
Dış Kaynaklı Dökümanlar
Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Hizmet Birimleri ve Görevleri Hakkında Yönerge (2018)
SKS Rehberleri
İlaç Güvenliği Rehberi
Doküman Yönetim Rehberi
Gösterge Yönetim Rehberi
Güvenli Cerrahi Uygulama Rehberi
Klinik Mikrobiyoloji Laboratuvarı Kalite Yönetim Rehberi
Anket Uygulama Rehberi
istenmeyen Olay Bildirim Sistemi (Güvenlik Raporlama)
Kalite Politikamız
Değerlerimiz
Organizasyon Şeması
Fotoğraf Galerisi
Hizmet Birimlerimiz
Acil Sağlık Hizmetleri
Evde Sağlık Hizmetleri
Özellikli Hizmet Bölümlerimiz
TDL (Travay, Doğum, Lohusa)
Anne Oteli
Genel Yoğun Bakım Ünitesi
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi
Hemodiyaliz Ünitesi
KBRN Dekontaminasyon Ünitesi
Diyabet Eğitim Polikliniği
Palyatif Bakım Ünitesi
Gebe Okulu
Endoskopi Birimi
Diğer Hizmet Birimlerimiz
KETEM (Kanser Erken Tarama ve Eğitim Merkezi)
Ameliyathane
Kan Transfüzyon Merkezi
Tıbbi Sosyal Hizmet Birimi
Pisikologlarımız
Laboratuvar
Biyokimya Laboratuvarı
Acil Laboratuvar
Görüntüleme Hizmetleri
Röntgen
Tomografi
Ultrason
Mammografi
Kemik Dansitometre
Poliklinik Hizmeti Veren Branşlar
Yatarak Tedavi Hizmeti Veren Branşlar
Dahili Kliniklerimiz
Kardiyoloji Kliniği
Göğüs Hastalıkları Kliniği
İç Hastalıkları Kliniği
Nöroloji Kliniği
Ruh ve Sinir Hastalıkları Kliniği
Çocuk Hastalıkları Kliniği
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Kliniği
Dermatoloji (Cildiye) Kliniği
Cerrahi Kliniklerimiz
Üroloji Kliniği
Genel Cerrahi Kliniği
Ortopedi ve Travmatoloji Kliniği
Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği
Kulak Burun Boğaz Kliniği
Göz Hastalıkları Kliniği
Eczane Birimi
Bilgi İşlem Birimimiz
Hekimlerimiz
Diş Hekimlerimiz
Pratisyen Hekimlerimiz
Uzman Hekimlerimiz
Poliklinik Durumu
Yönlendirme
Hasta Rehberi
MHRS Randevu Al
Günlük Doktor Çalışma Listesi
Hasta Ziyaret Kuralları
Hasta Ziyaret Saatleri
Poliklinik Muayene Başlayış - Bitiş Saatleri
Refakatçi Politikası
Digital Medya
Basında Hastanemiz
İletişim/ Ulaşım
Çalışanlarımız İçin Öneri ve Görüşler
Hastalarımız İçin Öneri ve Görüşler
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Refakatçi Politikası
Refakatçi Politikası
01 Kasım 2023
Hastaya refakatçi gerekip gerekmediği hastanın doktoru tarafından belirlenir ve refakatçi bir kişiyle sınırlanır.
Yoğun bakım birimlerinde refakatçi kabul edilmez.
Refakatçi için Servis sorumlu hemşiresi tarafından bir refakatçi kartı verilir.
Refakatçilerin hastanemizde refakatçi olarak bulundukları sürece kartlarını boyunlarına görünür bir şekilde takmaları gerekmektedir.
Refakatçi kartı başkası tarafından kullanılmaz.
Refakatçi kartı, giriş çıkışlarda güvenlik görevlileri tarafından kontrol edilir.
Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilecektir.
Refakatçiye refakat kartlarını göstermek sureti ile ayrı bir ücret ödemeksizin kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri verilir.
Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını servis dışına çıkarmayacak ve yatağını değiştirmeyecektir.
Refakatçiler hastaya yiyecek, içecek getirmeyecek, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek vermeyecektir.
Refakatçiler hastaya hekim ve hemşirenin bilgisi dışında herhangi bir uygulama yapamaz.
Refakatçiler hastane kurallarına uymalıdırlar. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
Refakatçiler hastaneye ait eşya-malzemeleri düzenli ve temiz tutmalıdır. Hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılamak mecburiyetindedir.
Refakatçiler istirahat edebilmeleri için hasta odalarında bulunan refakatçi koltuklarını kullanabilirler.
Refakatçiler hastanede tütün, sigara ve alkollü madde kullanamazlar.
Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
Refakatçilerin, gerek görüldüğünde (Vizit saatlerinde, hastaya girişim yapılacağı zaman vs.) hasta odalarından çıkmaları gerekmektedir.
Refakatçilerin hastalarının taburcu olması durumunda refakatçi kartlarını teslim etmeleri gerekmektedir.
Öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi “Hasta Hakları Birimi”, “dilek-öneri kutuları” ve ‘’Web Sayfamızdaki” dilek- öneriler (e-posta)” aracılığı ile iletebilirsiniz.
Acil durumlarda hastane tahliye alanları her katta tabelayla gösterilmiştir.
Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta ve yakınlarının; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemesi beklenir.
Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması; doktor vizit saatlerinde ve saat 23:00'den sonra kapatılması gerekir.
×